google annonsering

Google-annonsering

Nå nye kunder i Google

Google AdWords er Googles annonseverktøy som lar deg annonsere i søkemotoren og på over 2 millioner nettsider. Denne typen annonsering kan brukes enten du vil selge produkter/tjenester, bygge merkevare, eller bare skape trafikk inn til nettsiden din.

Vi jobber i AdWords hver dag, og hjelper våre kunder med alt fra tekst og design av annonsene, til administrering av kampanjer.

Før vi setter opp en kampanje for deg, gjør vi en analyse av nettsiden din og dine produkter for å definere viktige nøkkelord og søkefraser. Har du ikke en AdWords-konto, setter vi opp denne for deg med alle riktige instillinger og søkeord/fraser.

I Google AdWords kan du nå potensielle kunder på 3 måter:

1. Søk (søkeordsannonser)

Nå brukere i det de søker etter spesifikke tema og nøkkelord. I AdWords setter vi opp tekstannonser for dine produkter og tjenester, og sørger for at du kommer opp som et betalt søk på forsiden i Googles søkemotor.

Les mer om søkeordsannonser i AdWords.

2. Display (bannerannonser)

Nå brukere tidligere i kjøpsprosessen i displaynettverket. Displaynettverket består av over 2 millioner nettsider. Vi lager et utvalg annonser i forskjellige formater, så din bildeannonse blir vist på forskjellige nettsider - og på mobil, tablet og desktop.

Les mer om bannerannonser i Displaynettverket.

3. Remarketing

brukere som allerede har vært på nettsiden din. En remarketing-kampanje settes opp etter hvert som Google samler opp en oversikt over brukere som har vært på nettsiden. Dermed kan du rette egne budskap mot disse personene.

Ønsker du å nå nye kunder, eller fortelle om gode tilbud? Ved å annonsere i Google kan du nå ut til 90 % av internettbrukere.