Skip to main content
Sosiale mediekanaler

Sosiale medierådgivning

Dersom din bedrift kjenner på en relativ god kontroll på deres sosiale plattformer, men ønsker tips eller triks til forbedring kan vi stille med korte emnekurs.

Ved å gjennomføre slike kurs vil man få oppdateringer på trender og ulike forandringer som har skjedd i sosiale medier. Vi lever i et samfunn som stadig er i endring, og med mennesker som vier innholdsposting kortere tid. Det er derfor svært viktig å kunne levere tilpasset innhold i sine egne kanaler slik at potensielle kunder eller samarbeidspartnere ønsker å lære mer.

Foto

Lær å ta bilder som kan brukes til de ulike sosiale plattformene din bedrift beveger seg på! Vi avtaler tid etter eget ønske, og vil benytte tiden på å lære enkle og verdifulle tips som kan bidra til å gjøre bildene tilpasset til både innhold og formatering.

Tekst

Selv om det er veldig fint å kunne skrive lange avhandlinger og akademisk er ikke dette like gunstig på sosiale medier. Vi ønsker oss at man raskt kommer til poenget, og samtidig leser en tekst som er engasjerende. Kurset handler derfor om hvilke virkemidler og måten å ordlegge seg på som er fornuftig for å skape engasjement i deres målgruppe. I noen tilfeller kan det lønne seg med et veldig avslappa språk, mens andre ikke. Vi vil komme med gode eksempler på løsninger, og dele enkle maler for oppsett.

LinkedIn

Lær å skrive innlegg og hvordan man kan bruke LinkedIn for å styrke din merkevare!

Mens LinkedIn fremdeles for mange kun handler om å ha en digital CV eller sjekke hva venner fra ungdomsskolen driver med, har faktisk denne plattformen blitt så mye mer, og derfor viktig i bedriftens markedsstrategi. LinkedIn kan benyttes som en ambassadør i regi av din bedrift, og kurset er tilpasset innholdsproduksjon. Kunsten å skrive gode innlegg på LinkedIn slik at man trenger gjennom støyen kan være vrient, og vi vil derfor vise hvordan man kan ha en aktiv feed med godt innhold.