Skip to main content

Annonsering i sosiale medier


Ved å annonsere på sosiale medier kan du treffe din ønskede målgruppe på en kostnadseffektiv og presis måte. Vi har lang erfaring med å legge opp strategier der vi utnytter de ulike kanalenes muligheter og avanserte algoritmer, slik at du får mest mulig ut av markedsbudsjettet ditt. 

Digital markedsføring
Mange muligheter

Metas annonseplattform lar deg annonsere og gjennomføre kampanjer på Facebook, Instagram, Messenger og Whatsapp. Dette er plattformer med en utrolig stort brukermasse. Facebook fortsatt er plattformen flest nordmenn oppgir at de bruker. Kombinasjonen av disse fire plattformene gir stor fleksibilitet og gjør det lett å nå ut til ulike målgrupper med ønsket budskap - enten i tekst, bilde eller videoformat. 

Byråavtale markedsføring
Nå ut til fagfolk og beslutningstakere

LinkedIn er en profesjonell plattform som tiltrekker seg et bredt spekter av fagfolk, bedriftseiere og besltuningstakere. Dersom du ønsker å nå ut til et profesjonelt publikum , eller markedsfører B2B-tjenester, kan LinkedIn være et godt valg. Plattformen kan være effektiv å bruke når man ønsker å styrke merkevaren, øke salg, genere leads, rekruttere ansatte eller bygge nettverk. 

Innholdsmarkedsføring
Engasjer målgruppen din

Snapchat er den perfekte plattform for å vise en litt mer leken og personlig side av bedriften din. Særlig om du har en målgruppe som er av den yngre generasjon. Her er det lett å engasjere gjennom bilder, videoer og andre kreative elementer.